stulen lista!!! ;)

Dumhets-testet....


( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x ) du har gått in i en glasdörr
( X) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
( x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( X) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
() ditt hår är/har varit blont
(x ) folk har kallat dig långsam
( X) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x ) du har nån gång somnat på en lektion
(x ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x ) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa:

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa: 15...ojoj              =(   hihi


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej vännen, jobbar tyvärr på torsdag. Någon annan dag i förslag??

Duu, jag har ingen aning hur man gör bloggdesignen, men gå in till www.katarinaz.blogg.se och prata lite. Hon har designat min & den förra jag hade (den 1a vann jag hos henne) Jätte mysig tjej. Jag frågade om hon kunde hjälpa mig och byta bilderna högst upp i headern på förra, å´så gjorde hon om hela, sååå gulligt.

Annars kan du maila henne, [email protected]

Såå förslag på dag nu då =)

Kramkram

2009-02-16 @ 22:14:36
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill också vara med ;)

2009-02-17 @ 09:10:10
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0