PISSSSSSSS

jo så mår ja...uff för den här jä....la ångesten som bara smyger på mig....vette f.n varför,,,,less.....less..........

har skickar maken på clas ohlson för att köpa promenad stavar till mig...kanske år lite styrka för en promenad...jobbat hela veckan även i morgon fre...sedan 2 dagars leddigt  NAJS!!!

lite kort från helgens bravader kommer nu...
party spelpris eller bestraffning??
party spel =) stöt maskinen....     "förloraren"    fick ta snappsen   ;)

ssjälvklart ska man sjunga           och var det min eller jennys bästa......?
och självklart ska man sjunga

           
och maken sjunger såååå vackert.......

       jag och jenni penni tar en svängom
  
värdparet!!!       och som sagt!!   TACK för en fantastisk kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tja!

Hittade din blogg via Johannas.

Kul att hitta fler fd klasskamrater.

Hoppas att du mår bra och kul att du håller ihop med samma man fortfarande.

Fina ungar har ni med.

Ha det toppen!

2009-01-23 @ 20:27:55
Postat av: Erika

Vilka festligheter =)

Hoppas allt är bra med er, friska och krya...

2009-01-27 @ 08:48:17
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0