***Äntligen helg***

Så skönt me iaf 2 ledig dagar nu...idag har det kännts jätte jobbigt...det e den där morgon stressen som tar kål  på mig...ufff hjärt klappning och axlar som drar ihop sig på en gång...stel som ett kyllskåp...hummm....Gick och la mig igår efter den sed vanliga promenaden med majsan...*me like...*  =D  kl 22...
Tidigare under dagen igår så jobbade jag...sedan iväg hämta hampus och kusin jenny...överaskade de med en bio...bed time storys...tror jag den hette...de fick titta själv jag var me dom och köppte snarra och följde de till detas platser...Sedan åkte jag faktis och hälsade på min gravida vän... Åhhh vad stor hon är...tiden går ut nu den 22a...  ska bli så spännande...en annan i min bekantskap ska åxå få bäbis...tycker alla utom jag får....  buhhhuuu... skoja bara...*eller*...Ähh jag har ju mina 4 huliganer.. =D

Det hade gått jätte bra för barnen på bion de hade  tillochmed varit och kissat...och hittat tillbake...huua...de har blivit stora nu.
efter bion körde jag hem barnen igen till famor..åkte sedan förbi *M och gick en härlig tur...vi e så duktiga så...  ; D

Hade jätte svårt att komma upp i morsse...hade tur att pojkarna gick på *samma* avd...idag...annars tar det en J...la tid att springa runt huset...har kännts tungt att jobba idag...en sak jätte positivt..var att den nya gubben hos oss har gått flera massage utbildningar...så jag fick *hoppa* upp på brukarens tipp bräda och fick världens härligaste rygg nack massage...han e en gamal slaktare...så styrka i händerna har han...hahah där kan min sjukgymnast slänga sig i väggen...hahah...nä men han va duktig och det behövdes...

Uff har nyss slafsat i mig en halv pizza....uff ångest...fast det e ju helg då borde jag ju kunna unna mig..har varit ganska hård de senaste dagarna...

Och du Vicky...tack själv det va kul att träffa dig på badet...kan vi planera in fler gånger??...R sa att han trode att han och din grabb nog kommer bli bra vänner hihi kul!!

och du dessi...vad är en FAB mama??? (hihi) tack finns det fler som e förvirrade...iblan känner jag mig ensamaste om det..hihi

Therese Å...jo det e bra att ha ett mål och man har något att kämpa för...jag tycker steg räknarna i våra tele..e jätte bra...jag e lite dålig att använda de bara...måste försöka ses nått framöver...kramen..

Carro.. haha du... på mån tis jobbar jag till halv nio på kvällen med e sedan ledig resten av veckan...så hur jobber du då då??

Du jossan hummm... jag får inte till det med att lämna en komentar på din blogg... =(...

hoppas jag inte har glömt nå...jätte kul när ni som e inne här och läser när ni lämnar lite fotspår efter er!!!

Majsan...kör försigtigt nu till graninge...halka i helgen!!! inga brytna ben nu heller...nu när vi kommit igång med promenaderna så bra...   =D

Syster A tack för det härliga trams pratet igår...älskar dig söstra mi...

Syster V det var kul att prata med dig me igår du var så glad... =D  allt kommer gå bra gumman... älskar dig åxå...



                                                                   POK på er alla......     @-->-- hoppas ni får en trevlig helg...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är duktigt du med!!! Kramen

2009-03-06 @ 17:50:51
Postat av: Tessan

Du är duktigt du med!!!! Ja vi får göra det! kramen

2009-03-06 @ 17:51:41
Postat av: dessi

FAB betyder fabulos ;) Trevlig helg på er!!

2009-03-06 @ 18:03:51
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: Caroline

Typiskt :( vi får då aldrig ses

2009-03-06 @ 19:45:01
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: rödluvan

Tack så mycket :) kram på dej oxå!

2009-03-06 @ 20:55:09
URL: http://pahn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0