dagen före lucia... =) 12/12 17.08

kännde mig konstig på morgonen när jag klev  upp med barnen på körde de dit de skulle sedan följde jag med emil och hade gröt frukost på dagis...så mysigt!!!
åkte hem var helt slut somnade och vaknade 13.00...åkte häta barn och jag och maken var och klippe  minstingen hos frissan...han skrek hela halv timmen medans han blev klippt...frisören sprang ut därefter och tog sig en cigg...behövde  väll lugna närverna lite...men han blev så fin lill pojken...fast jag föredrar frisören på alnö...
fortrfarande inge sjuka för mig men mitt kännande kan bero på mediciner me...vi får väll se...
middag i dag blev mini jul bord...prinskorv skinka, junknäcke, leverpastej, sill, potatis julmust...
fortfarande fantastiskt snö väder...

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att ni får må bra nu =)

Hemma är allt bra, Nejma fick vara hemma idag, inte riktigt bra i kackningen, men det tar sig. Magen måste ju vänja sig med maten efter den där pärsen. Syns på henne att det tog =(

Men nu verkar alla må bra hoppas för vi vill verkligen gå på kalas på söndag =D hehe



Vi måste verkligen ta och träffas nåt med pojkarna, vi kan väl dricka lite kaffe =P

Hälsa tillbaka till Razmus, jag är på jobbet, men jag veeeet att dem hälsar till han =)



Må så gott!

Kram

2008-12-12 @ 19:06:48
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: mariavinsa

hej hej...haha så var det dax igen här...nu är det emils tur...jajaj kram

2008-12-13 @ 17:42:52
URL: http://mariavinsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0