en vecka kvar till jul!!

Ja igår jobbade jag ju förförsta gången på hur länge som hälst...gick bra faktis var veldig nervig innan men när jag väll kom dit så gick det bra...synd bara att han är sjuk och ligger på sjukhuset....synd om han....nästa dag jag jobbar  är på lör...
höll på att komma försent till jobbet för att i sista stund så märker jag at jag kör för långt...bakar
in på en cyckel väg (uppe vid psyk  baksidan av sjukhuset) hadde stor bilen så vägen vart  lite för liten =(   så mitt högra framdäck åker i diket...tur så kommer det en man som ringer traktor som drar upp bussen hummm....ja tur att det fins snälla människor när nöden kröver det,,,första komentaren var ifrån dom...jahhaja....ute och kör rally....nee  =)  men allt gick bra även där. allt gick nog inte på mer än tre min...
 kram kram

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att det gick bra =)

Trevlig helg

Kramis

2008-12-19 @ 21:13:22
URL: http://mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0