JULDAGEN!!

Har hafft några jätte bra dagar,,,  =)  skönt att jag börja kunna känna mig glad igen... känner mig nästan som en ko man släpper ut på grön bete...
Några tråkiga saker har hänt...här om kvällen när jag var och handlade  på birsta med min vänn J... så ringer maken och säger att han har krockat och jag fick åka in till sundsvall och hämta han...
Det blev bara skrot av bilen...skönt att c klarade sig utan en skråma och hans med parssagerare...blödde bara lite på armbågen...
vart lite skärrad när jag såg hur bilen såg ut  =(   så nu har vi bara en bil...
någon som har en liten bil att sälja??
På tis kväll hände det äntligen!!! jag hälsade på min vän M äntligen efter alla sjuker...fast när jag kom bort var nog klockan  nästan kvart i elva på kvällen...men det var myssigt att träffas en stund... Åhh så finnt de har gjort hemma i det nya huset,,, de har varit så duktiga M & J !!!

Och så har min äldsta brors dotter fyllt 13 år!!! grattis grattis......huuua vad fort tiden går... jag kommer aldrig glömma när jag kallade henne fasters lilla prinsessa.... Jag är inte liten!!! sa hon jo du är fasters lilla prinsessa sa jag igen..... NÄÄÄ jag är inte liten och ingen prinsessa...jag vill vara stor!!!   då var hon sa 3-4 år

Och ett stort grattis till min store bror för din jul bonus...våran uppfinnar joccke...är sååå...stolt att vara din lilla syster....älskar dig...

Och själva julafton vart helt perfekt... barnen så nöjda och en helt kanon dag hos vår familj på lundevallen... det hade ni fixat jätte bra...en trött emil kvällen före aftonmorgon klappar (lite klädder och karaioki #lipshemma på kvällen pojkarna ska sätta upp trummer mick gitar...rock band till xboxen...

Sätter in mer bilder senare...puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fint o vilka snyggingar du har till barn :) Ha en jätte bra kväll. kram

2008-12-26 @ 22:21:01
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-26 @ 22:22:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0