lördag 16,55

Oj oj gjort något syndigt...
E sov Äldsta skulle passa barnen medans jag skulle hämta medecin på apoteket...men så råkade jag styra upp bilen  i full fart på motor vägen...åkte mot den stora staden....mot JC där de hängde undan ett påa jeans åt mig i Torsdags...och tro det eller ej...fick parkering alldeles utanför...sprang in...och frågade efter byxorna...(trode igenteligen inte att de skulle vara var)  men där hängde dom och väntade på att  bli prövade av mig!!!...de satt  som gjorda för mig...åhhh va glad jag blev...betalade och fick tom en film till barnen på köpet...jag var borta 33 min...barnen hade inte ens märkt att jag var borta skönt...men ångesten kommer krypandes...tänk om det skulle ha hänt något!!! ufff hemskt...skulle aldrig förlåtit mig själv...inga jeans i hela världen skulle rädda mig barnen eller vad som kunda ha hänt...ska aldrig göra om detta igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0