måndag...=)

nu har det gått några dagar igen... '*=)...hafft lilla julafton med mormor och morfar....myssigt....barnen fick många finna klappar och jag böcker!!! jag älskar böcker...

min kära lilla bror kom med barnen och deras mor igår sön vi var i pulkbacken och åkte med alla barn jätte kul!! känns alltid bra när man gör nått med barnen,,, och jätte kul att träffa S barnens mor....synd att jag inte kan få ha det som jag vill men men...huvud saken är att de e lycklig...

Idag ska jag iväg och jobba igen ett pass på jobbet...känns sisådär...men kommer nog bli bra bara jag kommer iväg...sovit jätte dåligt i natt... =(

stora tankar till er uppe i umeå!!! hoppas vi kan ses nå snart...cenny är lång ledig nästa helg tror jag att det är...måste prata mer om det...stora pussar på er...alla!!

dopp i grytan och sill är det bästa...och revben...
lite paket utdelning med mormor och morfar
paketutdelning med mormor och morfar
mormor och morfar
mormor & morfar
mattias med gittaren =)
mattias med gitttaren han fick
razmus som busar
bus razmus
hampepampe
hampus
tjockpannkaka!!
ibland blir man less på julmat...se vilken fin pannkaka =)lillebror sjunger lips
lillebror sjunger lips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0