paket inslagning...och vuxendricka... =)

I går lördag jobbade jag
12 tims pass över dagen...gick sisådär jag hade ångest känsla redan på morgonen när jag vaknade höll i sig nästan hela dagen fast det kändes kul att träffa arbetskompis och myssigt vare hemma hos min "brukare",,,jag vill ju så gärna att det ska funka nu... är less att gå hemma... ja men nu är det ca 10 dagar kvar till nästa gång så nu är det bara att myssa av julen...

Tycker SÅ!! synd om våran sessa på lundevallen som har charlakans feber...hoppas hom blir bra snart nu när tomten kommer snart...

Igår kväll när jag kom hem efter jobbet (21.00) så skulle jag till grannen och slå in litte klappar tittade på dansbandskampen huua liggen lars kristers van humm jag som hoppades  på scotts men det har ju lyckats bra för de än då...därefter var det dax att slå in lite klappar...gick in och hämtade några öl...slå in några och drack lite...och lite till åhh lite till...pratade och hade trevligt...tittar på klockan    gissa!!!

0500 oj oj gissa vad trött jag är denna dag...men vi fick städat och va ut till pulkbacken en sväng och i dag blir det pizza!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0