sön 13.30

Mys kväll i går med MASSA choklad...mums....dansbandskampen.....åhh va kul...är SÅ sugen att ut och dansa...jaja det kommer väll en tid för det...skulle se SAW V med min älskade man men han somnade...så fick se den med äldsta pojken...den var bra...inte liks skrämslig som de andra...en samanfatning av de andra kan man säga men ett oväntat slut...den va bra...
R vaknade vid 1...så var det dax för kräka igen...hummm... knepig sjuka...
sedan kom min kära granne hem och hade barn fri sex!!!  har glömt hur det va att hålla på villt i över 2 tim!!! jaja fast jag e nöjd med våra 5 minuter ändå...hihi...

R har hög feber idag inge kräka än men det blir inne film mys idag...(som vanligt)...tack och hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrattar ihjäl mig!!!!! Hahaha

Ja vi får ta o gå ut o svänga våra höfter nåt Kanske ta en pubrunda iaf :) Kanske nåt i jul?!

2008-12-07 @ 18:47:02
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0