TORS 11/12 17.10

I dag så fick H åka till skolan och E fick till dagis...jag passade på att åka handla lite mat...
var och handlade en massa kläder till julkappar på kappahl passa på när jag hadde 25% på hela köpet...tyckte jag
fynda en hel del faktis...därefter var jag till läkaren är nu sjukskriven 75% ska börja jobba 25% from nästa vecka...
ca 1 dag i veckan....lite pirrigt men det ska gå...jobbigt att bara gå hemma me...
hadde glömt bort att han skulle ta bort ett  födelsemärke jag har under armen...#) blev jätte skakis...oj oj shit pomfritt...men jag klarade det!!
...känndes inge spec...äldsta pojken tyckte det skulle bli lite konstigt eftersom han var van att jag haDDE den... =) ja han e kul han =) ..
OCH NU ÄR DET INGA MÅNGA DAGAR KVAR TILL JUL!!!
känns kul faktis det har ju snöat så mycke är ju riktigt juligt ute... pratade med lundevallen folket om inköps listan. blir ju lite mer verklit nu...snart snart så......ska bli så kul med jul...!!!   
@-->---KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0