hej hej måndag...

Ville bara börja med att tacka alla mina blogg läsare för de fina fotspår ni lämnar efter er...de värmer...tack   @-->--

Helgen for iväg som vanligt...alldeles för snappt =(  när maken hade somnat på hjärtans kvällen tänkte jag varva ner  med ett till glas rött...men jag  hitta den inte på bänken ...tänkte att maken måste ha städat bort denn...jaja...jag gick och la mig somnade som en stock tur att jag hade ställt kl på mobilen för väckning kl 9 då jag lovat passa tyramyra så hermanssona kunde titta tillsammans när E hade hocky träning....annars hade jag säkert sovit nu me,,,   TRÖTTsom alltid....Men det gick jätte bra att hon var här...tyra hade med sig en födelsedags present till Emil... hihih gissa vad det va.............  en DOCKVAGN!!!! Emil vart jätte glad..  hihi   mamma J hade faktis frågat mig först och jag tyckte det var ok... =)

bakade en jätte go kladdkaka som alla mumsade i sig...min kära vän M kom åxå bort en sväng JÄTTE kul tyckte jag...och tack för att du följde med mig ut när jag fick ett tok ryck och sparkade ut barnen    men det var jätte skönt att komma ut en sväng iaf...bussa med barnen... hihi fast det vart lite väll förmycka av den grejen för äldsta M förlåt så mycke.... mamma mena inte att det skulle bli så.... love u....

(föresten....vinet,,,,cenny hade inte städat bort.den  ..hihi den stod så fint inne på avlastningsbordet i tvrummet...hihi  såg den när jag skulle noppa brynen på M,,,jaja när spriten kommer in går vettet ut )

middagen blev en helstekt resturang fil´e fylld av champinjoner lök och resterna av rövinet....potatis gratäng som jag gjorde av redan kokta potatisar som jag kokade upp med lök vitlök och massa grädde....och ni!!!! det vart OTROIGT mumma....

och nu så till rubriken!!!  hej hej måndag som det är idag...har varit väg med barnen till 9.15 på dagis sedan åkte jag ill sjukgymnasten och trännade med tyngder och avslutade med en härlig massage rygg nacke axlar....ÅHHH så skönt...därefter besökte jag två bleka....med ett 16 minutters solning...nu ska jag in i duchen fr en hel rengörning... ;)   samt måla lite nytt franskt på naglarna  =)    alltså har jag redan nu haft en kanon dag kl är nu 12.20....POK

Kommentarer
Postat av: rödluvan

det lät som en härlig dag =)

2009-02-17 @ 02:40:44
URL: http://pahn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0