länge sedan nu..!

Nu var det ett tag sedan jag skrev...har inte mått så bra...men men...det e ju så det är... TACK så mycket för alla finna kommentarer det har värmt... måste nog försöka innse att jag har en massa underbara vänner som tycker OM mig...för den jag är... (hoppas jag)

jag e fortfarande sjukskriven 50% jobbar alla mina dagar kvällar det e bara natt perioden vi tagit bort...så nu e jag leddig tills efter den 20e någon gång =) skönt!!!

Tack till mormor och morfar som var här och va barnvakt nu i helgen...mormor kom redan på fre...då jag och maken planerat att gå och äta på invito hade precent kort där från "farbror lulla" och jone som vi  fick när vi gifte oss...men uff vilken besvikelse det var...personalen stort + vinet stort + miljön stort - noll i myss faktor...maten....vi tog varsina paster...en me nå kött ...hummm den va ok...och en med mussler och safran...i nå vittvinssås...har ALDRIG ätit nå vidrigare...ufff va hemskt det va...men det va skönt att komma hemifrån en stund iaf...

på lör lunch så beger vi oss upp till Umeå...svärmor och lundevallenfolken och vi åkte vår bil...en väldigt trevlig upp resa var det...i Övik kommer vi på ..F-N vi e ju barn leddig!!!...knäppte några birra sedan var det fullt ös!!! haha finns inga ord men en del bilder kommer att komma ut senare...men vi hade det fantastikt kul bra ordnat och fina vänner umeå folket har...vert en kanon fest!!! haha jaja som sagt vart ju rätt på gasen men men inge kräke från min sida iaf.. =) ...
hemresan var däremot inge höjdare men tur vi har en yrken chafför i familjen som körde hem oss prick fritt KANON!!! ibland såg vi inte en meter framför oss... det e ju snö rekord hör....på många många år...och det mesta kom på engång men vi kom hem!!!....Glad just nu att vi inte har hus och tomt och allt jobb som hör därtill i detta väder som har varit...=)

Och jag har blivet dyng förskyld!!! huva tynne mig...ont i hela kroppen öron näsa ögon hals...jajaj ufff
och jag e sugen på en promenad så det skriker om det...ska tinga nu och somfråga min vän M hur vi ska göra...
emil och kira-li i snön =)
Emil och Kira -li
lill docka kire li i snön
kira li i snön...hihi                                                                         POK


Kommentarer
Postat av: dessi

vad tråkigt att ni inte gillade Invito,jag har hört både ris o ros därifrån.Ja kom gärna förbi på en kopp kaffe nån gång ta gärna med dig Carola för vi ses ju aldrig ;)Krya på dig!!!

2009-02-10 @ 18:35:01
Postat av: rödluvan

Tja!

Haha vet inte om ja alltid är så het ;) men tack!

På möhippan hade jag en knälång svart kjol med hög midja och snörning bak =)



Äh lägg av! du har fått en hel kull med ungar och är fortfarande rätt smärt ;)

2009-02-10 @ 22:18:28
URL: http://www.pahn.bloggagratis.se
Postat av: johanna

Fan vad duktig du är som orkar gå på prommis, fast du inte känner dig pigg! Jag orkar inte ens ta fram dammsugaren! :o)

Klart att vi kan ta en kaffe framöver och prata om allt som har hänt dom sista åren...

Krya på dig och kram!

2009-02-11 @ 11:05:41
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0