tis morgon...

hummm ännu en PISSIG dag...humm fattar inte varför det blir så här..borde vara van nu....  =(   kryper bara på en när jag sover kör bil jobbar...ja när som hälst...kännde på engång när larmet  började larma...dax för uppstigning...går inta vill bara sova...svårt att andas....kan knapt prata  ljuset....för att inte tala om ljuset....bara sitcker i ögonen som laser bränner upp hela hjärnan....får iväg ett mess till maken och ber han att ringa dagis...orkar inte åka iväg med små killarna...orkar inte prata med någon fröken.......duktiga stor killar har jag som kommer upp och fixar frukost själv...på nått viss kommer jag upp tvättar ansiktet kastar på mig byxor tröja far i väg med de till skolan...kan ju vara att montan som e på väg...kan ju vara nya natt medecinen... tog den vid 19 tiden igårkväll... jag tror inte det e den...det ebara nå svag insomning bara....fast så här har jag ju haft i ca 8 mån....JAJA   kl är bara 9.20...kanske blir bättre under dagen ska försöka ge mig på en till stulen lista....från erica s blogg...POK


1. Hur gammal är du om fem år? 37
2. Vem var den sista du träffade? våra barn
3. Hur lång är du? 1.67 tror ja..kan va 65...
4. Vilken är den senaste filmen du sett? BECK, Gamen
5. Vem ringde senast? ett missat har jag från carina...
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? jag e sjukskriven 50% till sista mars..osv...till bossen...
7. Vad är helgens planer? hummm hade pratat om pubb runda med M men jag jobbar på fretill 21...så det blir nog ingen...seda pratat om bio supe på lör med maken...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, tror jag
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda...
10. När såg du senast din mamma? hummm en vecka sedan  sön 10efeb tror ja...
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 07,00...ville bara ligga kvar
13. Har du någon gång hittat en katt? ja i trappupgången hitta vi en katt som höll på att föda ungar...jag var ca 10 år..
14. Vilken är din favoritplats? Min säng ;-)
15. Vilken plats föredrar du minst? Uuu, en alldeles isig bil..=)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hoppas i ett "eget hus"bara jag är med mina barn & man
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Hm, kanske skuggorna
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? hummm barnen i söndags tror ja...ute och busa i snön..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? har inga..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär...skulle vilja ha en bärbar...
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan...
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1...plus norge...
24. Har du någon gång spytt på någon: Nääe d tror jag inte´
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? D tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? 88án piggelin...
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? köpa ett hus...
29. Tycker du om kinamat? O´jaa
30. Tycker du om kaffe? jupp
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Gärna höger
33. Kan du spela poker? Nja,
34. Tycker du om att mysa? Mycket vem gör inte det?? 
35. Är du beroendemänniska? Näee det tror jag inte..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp många!! =)
37. Vill du ha barn? Har 4 nu, vem vet om några år kanske fler ; )
38. Kan du några andra språk än svenska? njalite skol engelsa ...norska lite..
39. Har du någonsin åkt ambulans? jupp
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen
42. Äger du dyrbara smycken? ...vigseringen...och ett  guldhjärta halsband...  när jag fyllde 30
43. Har du någon gång testat narkotika? jo...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En klunk kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? Många, alla vänner är bäst på sina sätt!
46. Välj ett ärr på din kropp? höger knä...
47. Vad har du för ringsignal? Olika för olika kontakter,
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? nee...nått hos mammma faktis..
49. Flirtar du mycket? Bara m maken
50. Vart togs din profilbild? bröllopet ...
51. Kan du byta olja på bilen? , fylla på men kanske inte byta...hummm nä det får maken fixa..
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?japp ett år sedan 2000kr 10 km förfort vartvik..humm
53. Vilken var den senaste boken du läste? Emma.. mias dotter,,,
54. Läser du dagstidningen? Näe, bläddrar på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning?ne
56. Dansar du i bilen? Ne
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 107,7 rix tror jag...oftas är det 106.6 guld som gäller
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? skriva schema till dagis
59. När var du i kyrkan senast? vårat bröllop

Ja Ni...nu är det Er tur =)
                                                                                                   pok   09:44    (natti natti)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte roligt att läsa att du har en sån dag :( Vi borde åka iväg på en solig semester o bara njuta :P Kram på re vännen

2009-02-17 @ 12:21:56
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja vi måste ta den snart tycker jag :D Imorgon kanske? messar dig senare

2009-02-17 @ 12:40:49
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tack... i dag blev det inget =( men i morgon blir det nog, tjejerna är dålig =( Men gumman vilken morgon du har haft... Hoppas eftermiddag blev bättre? Tack för inlägget om alla hjärtans dag. visst allt gick bra ändå... Bröllop, ja den dagen =) kramen

2009-02-17 @ 18:33:47
Postat av: Anonym

Du skulle behöva tid för dig själv...man behöver det för att ladda batterierna...Hoppas det lättar snart.Kram

2009-02-17 @ 21:54:10
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: johanna

Hej!

Hoppas att du får en mycket bättre dag i dag!

Klart vi kan ses när jag är hos morsan... Det vore skoj!

Försök att ha en bra dag i dag ialla fall!

Kram Johanna

2009-02-18 @ 10:18:52
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0