2009!!

Kvällen i går vart helt fantastiskt trevlig...och ....ja jag höll mig inte bara till cola utan en del vuxendricka blev det,,,  men det var jätte trevligt...
kameran är kvar där så kort blir det en  annan gång...man kunde inte alls tro att det var 8 barn i huset...de var SÅ lugna och snälla....märker de börjar bli stora nu.. =(  .Till middag bjöds det på porterstek och potatisgratäng...mumms....och efterrätt en jätte go morottskaka som vännen J hade bakat så go... ;)
godis i masser och chips och mys för barnen...och självklart  raketer...vännen P körde hem oss ca 01.30...(jäääsp)...ja jag satt ju och kramade toan som vanligt halva natten....uffffa....men mår ändå bra...ingen ångest och hjärtklappning...bara trött...min kära store bror ringde och väckte oss vid 11... de kom på besök...var sååå trevligt att träffa dom...
de var här till 16.00 då kom familjen hermansson och hälsade på en sväng...käkade lite pizza idag,,,,strax blir det lite chips dip film mys,,, =)...hermansson tog med sig de två äldsta barnen hem....så  imorgon kommer  nog deras E följa med oss hem...har lovat 8 åringarna gå på bio...jaja....puss så länge och gott nytt år på er alla som stannat till och läst... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0