3e jannuari 09

Var en otroligt härlig kväll i går med go mat på "blå huset"  kina mumms!!! och filmen Australien var jätte bra...tack älskade lilla syster A för en fantastisk kväll!!! love u.

kom hem ca 24... grannen under flyttar på natten??!! jaja e man dum så är man...tog en lång tid innan jag somna...hade precis blundat när jag blir väckt av att äldsta pojker kräks rätt ut i rummet sitt....F..n!!! inte igen....det var bara att sätta igång att skura och se till att han duscha...jaja som vanligt är det bara att gilla läget....
 maken åker och jobbar vid 7 hade då precis somnat igen...
så idag är det en trött mamma son försöketr ta hand om sinna barn...jag som hade tänkt åka ut med dem...
och så blev det onge hochy för 8 åringen...så han sitter och tjurar....
vart inge mer kräka för M sedan  natten (än så länge) men man vet aldrig...

Datorn har blivet min nya grej håller på med både bloggen och facebook,,,,men det e kul...träffat många gamla och kära kul kul... jaja håll tummarna att det inte blir nå mer puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

God fortsättning!

Skoj att följa med i andras "liv", vilket man gör när man läser blogg. Fast jag är så dålig på att uppdatera, men man gör sitt bästa... Inte heller så lätt att hinna med när man har en bebis!

Ha det bäst och fortsätt att skriva... Jag läser!

/Johanna

2009-01-03 @ 17:54:13
Postat av: anzo

Tack sj syster.

D var jätte mysigt att komma iväg lite å umgås.

Love u.

Kramar.

2009-01-03 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0