50% sjukskriven...

ännu en dålig natt...eller jag somnade bra...men vaknade och fick den där rastlöskännslan i kroppen...=(
cenny tog alla barnen på morgonen skönt!! men själv ställde jag klockan på 9 skulle ju till läkaren  9,45   =(   Åhh ville bara ligga kvar...
Lyckades övertala läkaren att sjukskriva mig 50%...han tyckte det var lite tidigt men va F-N blir ju knäpp av   att vara hemma  ju... så vart det dammsugning i örat.. ONT!!! men det är bättre...sedan vart det  en resa in till bossen hon bjöd på kaffe och vi satt och pratade en lång stund...jag har nog den bästa chef  man kan ha hon är SÅ bra...tog en bra lång stund missade min vän J som jag skulle försöka träffa... men men svårt att ringa och när jag fick slut på pengar på mobilen...
F-kassan där är det alltid pissigt att få tag i parkering...sedan vart det  hem färd kl redan 13...fattar INTE vart tiden tar vägen...klippte grannens mammma...sedan hämta barn...ja det var min "lugna dag"...
Har äntligen fått tag i sjukgymnasten...tid på måndag...skönt behövs verkligen...
Och rumpan har jag ONT i dag sedan mitt fall i backen när jag åkte bob med barnen igår...vill bara skrika rakt ut nät jag ska sitta..typ på toan... =(   hihi ja inte är man någon atlet inte...

Och tack M för den underbara promenaden i går kväll behövs verkligen...och kul att träffas och snacka skit...puss på er nu måste jag gå ringa vän J se om vi ska försöka umgås imorgon isäll...

Kommentarer
Postat av: Dessi

Vad duktig du är på att skriva i bloggen...jag funderar också på att börja skriva men vet inte riktigt hur jag ska komma igång,jaja vi får se hur det går...snart helg igen vart tar veckorna vägen??? ha det bra o hoppas det går bra för dig att börja jobba igen.Hälsn från en frusen stjärt hahaha

2009-01-08 @ 19:16:56
Postat av: Nenka

Hej stor mia ;) Absolut men du vet tiden :( Härligt att du har gått upp till 50% Ring när du får lite tid över puss

2009-01-09 @ 15:49:12
URL: http://nenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0