Lite av varje... =)

Idag har jag en kännsla av lycka...allt..känns bara bra och det e skönt...va länge sedan jag kännde så...kompis J kom och hälsade på med dottern Nova...kul att träffas fast det bara var en liten sväng var väldigt länge sedan nu...blir så mycket nu ju med jobb och allt...men det blir väll bättre..=)

skulle umgåtts med svägerskan på lundevallen idag men barnen dåliga och fasters lilla kärlek tagen idag efter operationen...huva huva stackars liten...men vi hinner både du och jag e lediga ett tag framöver...=D

Var igår kväll över hos dagis fröken och granne och färgade hår och klippte henne...haha kommer du ihåg Lina när vi var små och klippte varandra,,,hahah ja ibland såg vi nog allt för roliga ut i håret... kan lova att jag bivit bättre på det fronten...Men jag tycker hemskt synd om K make som komer hem och får presis telefon där han får veta att hans älskade mommor dött...uff vad ledsen han vart,,,hemskt det där med döden tycker jag...man vet ALDRIG när den lurar runt hörnet...uff.......=(

Var och lämnade igen hyr bilen idag efter 14 dagar,,,uff kommer sakna ny bilskännslan....någon som vet av en billig andra bil??

Jag var även och hämtade ut trännings kortet på hälsohuset AB idag...så nu gäller det!!!   =D

Stor killarna är på Disco i kväll på vivansborg... =(   de börjar bli så stora nu... =(

Minstingen har varir gnöllig mest hela dagen och nu i kväll är han jätte varm...de två små har fått varit hemma idag från dagis pgu av att det var barn som kräktes på dagis igår... ufff inte kul...HOPPAS att det inte är något sådant på gång!!

Och imorgon blir det av...jag ska möta systrar och mamma på södra berget imorgon kl 10 för en hel dags myd lyx spa och behandlingar!!! ska bli så härligt!!! avslutar dagen med en midda vet ej var men lär säkert vara bra...


Saker JAG har svårt att vara utan!!! kaffe bryggaren OBH nordika mumms vilket gott kaffe den gör som jag driker alldeles för mycket av.. och el visspen är inte så illa den me och snygg är den... ;) mobiltelefonen har jag svårt att vara utan...


fruktiga escada är MIN doft... dove deon gurka green thea är jätte fräsch...och jag har ALLTID (nästan) fransk målade naglar...lite om mig....                            

POK

Kommentarer
Postat av: dessi

Men hoppas vi ses på gymet då :-)

2009-01-30 @ 21:41:31
Postat av: Marie

Hoppas ni klarar er från magsjuka, inte skoj att få =/

Jag älskar Escadas parfymer är galen i Magnetic beat =)

Sköt om er kramis

2009-01-30 @ 23:21:06
URL: http://mariescorner.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hoppas du får en helt underbar dag idag Kram vännen

2009-01-31 @ 11:56:01
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hoppas ni hade en bra dag i dag!!! Det är du värd!!! kram kram

2009-01-31 @ 17:00:51
Postat av: johanna

Hahahaha, absolut! Bitch-09, den tävlingen blir ju inte ens en tävling om man ska vara med...

2009-02-01 @ 09:41:25
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!

Ja, hihi, märkt d också att vi känner "same people", jätte kul!

Hoppas emil blivit bättre, och att ni andra klarar er från alla flunser och förkylningar.

En kaffe nåt kanske?? =P

Ha d!

2009-02-01 @ 12:40:03
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0