sjukgymnast!!

Trött och elendig rullade jag mig ur sängen 7,00..ville bara ligga kvar men måste ju skulle köra pojkarna på skola dagis...sedan var det dax för sjukgymasten...fick lite banner för att jag slarvat med att gå dit....jag har blivet mycket sämre i hela muskel partiet nacke ryg axlar...ja jag vet och känner det...  =(   ska dit igen nu på tos...och få mer massage...skönt att få komma igång igen iaf...måste komma igång med träninge nu när jag fått tränings kort här på hälsohuset AB...

Har nu tagit mig en infektions värk tab...duscha (solade 16 min efter massagen =)  ) lägga mig en stund...
maken hämtar barnen idag tror och hoppas på att det blir en promenad i kväll...(bara det inte börjar regna igen)
POK

Kommentarer
Postat av: johanna

maila nr så kan vi bestämma en dag när jag kan komma och kolla på gåstolen och ev resesängen... du kan få en slan t om du vill för de!

2009-01-12 @ 17:54:30
Postat av: Caroline

Nä fy... snacka om fjortisfylla haha!! Ja torsdag blir ju kanon det! Jag ska få jobba extra i natt på sjukan... Men slår dig en signal i morgon när jag vaknar... PoK

2009-01-13 @ 19:19:21
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0