tvättar!!!

så här göra vi när vi tvättar våra kläddern tvättar våra kl.....

haha...ja i dag har jag pratat med både boss och läkare...jag funderar och vill börja jobba 50%... så det är bara att pröva på... knappt sovit i natt igen och barnen somnade närmare 23... F_N villl komma tillbaka i rutiner... vill börja ut och gå vill bli ung och snygg...vill ha en till bil... F_A cenny som blir påkörd så jag blir utan bil...och han är inte hemme före 17 idag...hummm inlåst!!!

jaja så är det... blir inte roligare än så... pratat med vän M hon kanske tittar förbi en sväng...
nähh måste springa ner till tvättis,,, kanske på bättre humör sedan... tack åh hej...

14,40...JAG SOM VAR INSTÄLLD PÅ ATT JOBBA I MORGON...HUMMM JAG E LEDDIG EN VECKA TILL... =) BARA ATT FÖRSÖKA NJUTA....en sak önskar jag mig nu...tänk om man kunde få vara barn ledig en kväll eller 2...känns som evigheter sedan...njuta av tystnaden bara....jaja det bllir väll någon gång det me...TRÖTT är jag iaf..ocg maken kommer inte hem förs 19 i kväll...ufff...

Jaghar gjort lunch till arnen...lite rester pizza tacos och pressade en MASSA apelsiner och mandariner till dem att dricka...

Bakat lite kladdkaka och mysst lite...nu är det dax att natta ungar och kryppa upp i soffan med en ny bok...maken med bror ska se hockey....P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0