underbar dag!!

Ja idag har det varit en helt under bar dag...förutom att maken ringer på morgonen och talar om att det har varit inbrott i bägge bilarna...cd spelaren i svärmors bil och i "familje bilen" parkerings pengar och emils börs där had hade ca 50 kr...ja det hade kunnat varit värre igentligen men det känns jätte obehaglit att någon varit inne och rotat i vår bil... =(  och det lugtar öl i bilen...uff...

jaja.... åker lämnar barn på skola dais sedan sjukgymnasten för massage.... SKÖNT!!!  åker hem somnar  en stund på IPREN... 11 kommer min älskade svägerska med barn på besök,,,  huua känns hemskt  att vi inte har träffats sedan julafton  men idag så klippte vi till varandra och färgade hår,,, jag blev jätte nöjd...C är SÅ duktig...C med barn var här till ca 16... trevligt!!!

middag gårdagens rester...och omelett mums...plockade sedan undaj julen med sorg i hjärtat  =( tycker inte om det...

LÄngtar tills lör då vi ska barnfritt till kompis M på midda  och fest...KUL!!  och tack änen gång för de sköna promenaderna vi börjat med!!! love u gumma...nä nu ska jag förbereda mig för jobb i morgon fre...

                                                                   POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0