uppdatering!! =D

ja nu var det ett tag sedan jag skrev...har varit en del kalas och jobb den sista tiden,,, =( promenaderna är vi fortfarande duktiga me...snittar iaf 3-4 ggr veckan...skönt...det e något jag längtar efter efter varje promenad...rensar kroppen på en massa dynga...ond energi, hjärn spöken och snackar av sig en massa skit...och får en egen stund med en god vän...SKÖNT!...
Igår tisdag så var jag upp och lämnade barnen på skola dagis... hann inte mer än hem satt mig på soffan och somnade på en gång ..vaknade 13,40!!! men jag var helt slut det va skönt...var på promenad på kvällen med M skönt hon har legat och varit dålig i 2 dagar lill vännen...men nu är hon på fötter igen...
idag onsdag var jag upp lämna barnen på skola dagis...råkar somna igen i soffan broder P ringde 10 och väckte mig...uff fattar inte vad det e med mig.men det var kul han kom upp på lite fika..nu tänker jag åka och sola duscha och fixa till mig lite kanske man blir lite som en "ny" människa... ; ) Nu är det bara 2 dagar kvar till jag och minna kära systran och mamma ska på lyx spa på södra...och midda efteråt!!! LÄNGTAR!!!....
emil 3år
Emil  3 år..hade glömt köpa tårt ljus men det gick bra att blåsa värmeljus me...
emil och Kira-li
Emil öppnar packet...Kira-li tycker åxå det e spännande...

    
Emil med den bästa presenten...DOCKAN...hihi

Lite mer roliga grejer Emil fick + fina kläder TACK alla som firade Emil på hans 3års dag!!
och Razmus fyllde 6år den 26/1även han fick en massa finna presenter....
 
Stror tack till alla som firade  våran Razmus på 6årdagen...

på tisdagen så kom Razmus hem med pappa och hade gjort detta!!! duktiga 6åring våran...
         POK
våran 6åring med pärla i öra...love u cooling...puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätta fina kort vännen :) Vill också börja sola men kommer ju aldrig för mig att göra det :( kram på dig

2009-01-29 @ 16:57:26
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Tessan

Synd att vi inten kunde komma... men vi måste få till det å se snart!! pussoch kram

2009-01-29 @ 18:13:03
Postat av: Nenka

Pussa Barnen från oss Kramar

2009-01-29 @ 19:48:24
URL: http://nenka.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mysigt ni ska ha det i morgon då ;) PoK

2009-01-30 @ 19:17:45
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: jessica winsa

hejsan faster mia, fin blogg du har. här kommer en länk till min blogg www.winsa.devote.se

Hälsa kusinerna från mig.

Puss

2009-02-08 @ 14:40:03
URL: http://www.winsa.devote.se
Postat av: Gabriella

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 10:24:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0