2 mars 09

Helgen har bara sprungit sig fram...nu e det måndag...igår fyllde mattias 12 år =)  huua stor killen...
jag jobbat men kom hem i en bra tid iaf... sedan var det full fart med en massa gäster som kom och firade mattias...kul va att min kära vän M kom med sin familj... kul kul...Syster A om med lilla Atte...och kusinJenny från umeå är här nere på besök hon sov hos oss natten till dag...kul kul...lundevallen folket va här...jätte kul att se Oscar och Razmus leka hahah de e så härliga tillsamans...synd att inte C kunnde komma på grund av jobb...
mormor och morfar...farmor...granen Malin...Broder P kom med alla barnen...TACK alla för att ni kom och firade vår stor kille!!!   =D

              

tårtor som mattias önskat...kladdkakan jag bakat...kärast vän M med maken J och dottern...

       

kusinen Oscar Razmus klär ut sig till "ondingar.."haha colio Emil  och tandlöse R

      

moster Annsofi  kusinen Atlas...

       



hAHA Emil som hittat kusin jennys nattline...han va så stolt i "sin klänning"




Kommentarer
Postat av: dessi

Kul med kalas,men visst är det skönt när det är över också? ;)

2009-03-02 @ 17:04:17
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: mariavinsa

absolut!!!visst e det skönt när det e över...TYSTNAD!! =)

2009-03-02 @ 17:23:19
URL: http://mariavinsa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Låter som ni haft en riktigt myspys dag!! åhh vad stor han blivit... =) kram på dig!

2009-03-02 @ 19:46:56
Postat av: Tessan

Ja så är det väl... skönt att sova med ;) Ja inom rimlig tid får du vet..... puss och kram

2009-03-02 @ 20:11:46
Postat av: Caroline

Ja visst har hon men M då!!!??!!

Höll ju på å ramla av stolen här jag =oP

När ska vi ses då???

jobbar två nätter nu jag men sen så

Kraaaam

2009-03-02 @ 23:19:29
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0