Fortfarande lugnt
Mina tankar har i kväll varit hos våra vänner som är i thailand...guud va härligt ni måste ha det nu... varmt och barn leddig... börjar kännas jobbigt nu med att det snart varit sjuka barn hemma i 1 vecka...och magsjuka av alla måste ju vaka hela iden om de andas eller låter speciell...har faktis klarat oss ifrån ner spydda sängar en så länge iaf...våra barn är rädda för att kräkas och håller det inne så länge det går...
och snart är det jul...endast barnens stora klapp klar men mycket kvar...
lussebullar och kanel bullar  har jag bakat...ska nu titta efter nå rolig receptpå pepparkaksdeg...ska göra egen i år har jag tänkt...nu ska jag lägga mig med min bok...maken får spela xbox hocky live som är hanns intresse... =) go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0