Härligt...

Eller vad säger man...har haft tre dagar på raken med riktiga sköna promenader...e så skönt att bli av med en MASSA dålig energs tycker synd om M som dragit på sig halsflus tynne dig... =( hoppas du blir bättre snart...
var igår (tor) och tränade hos sjukgymnasten...skönt!! därefter blev det en härlig massage...Och sedan  en fika hos kompis J ... åhh så gott det var att få fika borta...efter fikan blev det en promenad i solen -13 grader Var otroligt skönt... tack för den braá ideen...sedan  skyndade jag mig till två bleka kompisar  =)  och tog 20 härliga minuter..(solarium) .hämta skol barn och sedan läkare gick bra han var lyhörd och kom med bra komentarer...och förklarningar... tycke att jag  kunnde tok glömma att börja trappa ner på medesinen...nu tycker att jag har gått för snappt fram redan...utan måste  låta kroppen ta sin tid den behöver...  =/  hummm  kanske bara att axeptera att jag äter de tabbleter jag gör och försöka inse att de inte gör mig till en sämre männniska utan hjälper mig att vara den jag är...  ja det låter ju förnuftigt...och så är ju mycket utav problemet att jag de senaste året kanske typ haft VÄLDIGT svårt att sova...är så stressad i själen kan inte varva ner...han blev väldigt förvånad över att jag inte fått något tidigare något att sova på...så nu ska jag försöka med det...så en piller till till samlingen...men det låter ju vettigt det han säger,,,

I går kväll var jag och träffade en go vän T på birsta och tog en fika... HELT utan barn  det var jätte trevligt...och vi kom på att vi inte hade träffats sedan jag gifte mig i september... hummm vart tar tiden ivägen igentligen...tack så mycket för idden  och det måste vi göra om...=)
var förbi vän M kramades lite innan resan hemmåt...=)
så torsdagen var en fantastikt trevlig dag!!

fredagen den 13e vart det en tur in till stadem med jobbet för att gå en utbildning på subluna....som är ett typ sinnes sentrum för vuxna multi handikappade....otroligt intressant va det...
riktigt längtar dit med min brukare...
hämtade barnen 13.30 idag skönt...haft lite mys med kakor popcorn...maken jobbar sent idag så här sitter jag själv denna fre...fast själv e ja ju inte alla barnen har jag ju runt mig..de e fredags slöa idag och vill bara slappa...en spelat dator 360 online..med någon kompis...en leker med dinosarier två tittar på bompa...ja de e ju nöjda iaf...
frostbiten majsan på promenad
hihi det har varit riktigt kallt denna vecka men promenaden blir av ialf...(frost i hår)

finns inge dåligt väder bara dåliga kläder!!!   hihi

emil när han leker tjejen,,, hihih en del börjar bli orolig av vad den kan bli av han...     POK

Kommentarer
Postat av: Erika

TACK för det vännen!

Men nu mår alla bra peppar peppar. Hur är det med er?

När ska vi ta den där kaffen då? Ta med dig Razmus och vilka du vill av grabbsen, å´kom förbi =)

Kram!

2009-02-13 @ 16:27:09
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: dessi

Ja sömn är det viktigaste för att vi ska må bra,kanske yoga skulle va nåt för dig-det ska vara bra när man ska lära sig slappna av..Prova!! trevlig helg!KRAM

2009-02-13 @ 17:02:08
Postat av: Tessan

Åh det var jätte mysigt!!!! Man måste erkänna för sig själv och andra då brukar det gå lite lättare.... kram

2009-02-13 @ 18:04:32
Postat av: Anonym

hihihi Ja det var kallt då!! :)

2009-02-13 @ 21:57:08
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Lina

Men du har jag verkligen gjort rätt som flyttar tillbaka NI har ju såååååååå kallt!!!Hoppas verkligen att du bjuder på kaffe i kylan.:D

2009-02-13 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0