humm fredag....

Fattar inte vart tiden tar vägen...säger som lotta ... mån och fre känns som om att veckorna bara består av dessa två dagar...känns som om att man inte hinner med någonting...fast igentligen när man blickar bak så har jag gjort tusen saker...vad är det som krävs att JAG ska känna mig nöjd??? och helgen den bara rusar förbi...och dessutom har jag arbetar helg denne helg...så jag vet vad jag ska göra iaf,,, =(   
Och på sön fyller Mattias 12 år...uff va  fort tiden går...om lika lång tid så blir han 24...och jag kanske är farmor ...Ahhhhhh   vill inte bli stor vuxen gammal...fast jag antar att jag är vuxen men ibland känner jag mig inte som det... vad är ja???   flicka,,,tjej,,,kvinna,,,kärring???    jag vill nog fortfarande vara en tjej...eller e jag  för gammal för det??    och det här om vuxen....ja jag vet att det e ju klart att jag e vuxen...men ...ja ja det blir man väll när man flyttar hem ifrån egen lägenhet...skaffar barn...bettalar räkningar jobbar....Buhuuuu och nu e ja ju gift med mannen i mitt liv....va e nästa sak???   jo köpa HUS   ÖNSKAR  jag nu hade ett "eget" hus nu ja...jaja....

Lämnat barnen på skola dagis i dag...emil mycket bättre och var jätte rastlös igår...(som var hemskaste dagen på riktigt länge) R & E sprang precis överallt på alla affärer jag var in på... trodde ett tag att jag skulle tuppa....hjärtat slog sönder bröstkorgen...svetten lackade...kinnderna brännde....andas va e det???....tappade bort min mobil någonstans inne på ICA maxi....haha...personal ringer till det sista ringda,,,( min kära kusin) hon får sedan tag på min make som sedan kunde hämta telen..
Hittade inga klädder till R...=(    handlade till oss ..siggge...hem till sigge packa ur..sortera...klippa sigge...skynda skynda...skulle hämta barnen på skola...inga barn på skola...och jag kunde inte ringa någon eftersom jag inte hade tele ju...hem se om de gått hem...inga barn hemma...till skoan igen...DÅ hittade jag H med hanns fantastiska lärare...(under inga har ringt soc...eller kanske någon har...??) 
Hampus hade haft en fantastik dag åkt längdskidor hela tiden...hade inte ens tid att äta matsäcken..=)
åkte hem ringda maken som precis hade fått tag på mattias...han hade följt en kompis hem...(jag vart ju över en timme sen)
Bästa stunden i går var  när jag var borta ca 2 tim på promenaden ca 1 mil med Majsan...va så skönt!!!

så idag lämnade jag alla branen...var till tandläkaren med H...som lagade en tand utan bedövning =) så stolt  han e ju SÅ duktig han...lämna han på skolan åkte in till bossen...praa lite...nu hemma lässer igenom lite bloggar dricker nutrilett...ska göra mig ordning för att åka till sjuk gymnasten förr ett tränings pass...(skönt) sedan hämta barn... skol barnen får gå hem idag...idag är det vår väder...strålande sol och -2......     puss och hej leverpastej......
Emil på baby simEmil på baby sim  =)Emil på baby sim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en underbar dag Skickar över en kram så hörs vi senare. kram kram

2009-02-27 @ 12:09:04
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Alexandra

12 år! Jösses. Tiden springer minst sagt :) Och jag måste ha blivit jättegammal :)

2009-02-27 @ 16:19:43
URL: http://brummagummans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0