hurra hurra hurra!!!

japp maken som fyller 33 år idag...huua vad tiden går fort!!! älskar han nog MINST lika mycke nu som för snart 15 år sedan då jag beslutade mig för att honnom ska jag ha...och kastade mig runt halsen på han ...på buss nummer 2 från bredsand...hihi kommer du ihåg tette???   och på den vägen ärre...har haft lite prövningar men det har ju alla förhållanden någon gång... gäller bara att försöka tänka på att vara rädd om det man har...OCH grässet är inte (oftast) grönare på andra sidan... vitigt är!!! glöm INTE bort varandra i varddagen...

                                                                @-->>--         ÄLSKAR DIG         --<<--@
 föresten...cenny kunde ta ut komp då vi insåg igår kväll att det inte bara var vanligt trötthet i Emil så cenny kom hem precis  så jag kunnde åka till jobbet...emil fick tid till läkaren...Han hade öroninflamation stackarn...kraftig dessutom...huua...får ångest att jag nästan tänkte köra han på dagis   =(   tur jag nu e ledig fram tills helgen... nä nu ska jag baka go kaka till maken  ...
                                                                                                                                                                  pok på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: dessi

HÄLSA OCH GRATTA FRÅN OSS I SÖRBERGE!!!

2009-02-24 @ 18:52:31
Postat av: rödluvan

klart du får!! =)

2009-02-24 @ 19:49:11
URL: http://pahn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0