***MARIA***

japp e dag e det maria dagen...hoppas alla marier som läser detta haft en fin dag...det har jag...fast jag jobbat...och det varit kanon väder och jag INTE har kommit ut...så har det faktis varit en bra dag...varit och handlat presenter till mattias som fyller 12 år imorgon... handlade en tröja till mig och en kjol...måste tyvärr byta kjolen men det e ok...

fick ett mess av pappa imorsse... "hoppas du får en fin namnsdag love U pappa"...ja det va kul faktis..."värmde"

annars inge spes denna dag... syster V var hit och firade M =)  kul att träffas... hon har enn son fin kille nu...bra...längar längtar...tills det händer en sak!!!.....

imorgon kommer nog min andra syster A med min kära atte...KUL...

nä nu ska jag gå och hångla lite...                                               POK

Kommentarer
Postat av: dessi

Grattis-jag heter också Maria ;) Ida också kom jag på haha

2009-02-28 @ 22:02:53
URL: http://frudeseree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0