tor 19/2-09

Har varit sjukt här hemma..jag som mår pissigt Emil som har hög feber.. =.(   tynne han...har fått gått och burit han hela tiden e SÅ mammig...I går ons morgon va det planerat att jag skulle umgås med vän..car..tyvärr så blev det  inge av för att jag inte sovit så bra och var "död"...sov till 10.00 blev då för sent...  =((  jaja hoppas att det kommer fler tillfällen.. kram på dig..Båda dagis barnen vart hemma...full fart på dagen...KUL så kommer camilla på besök en "gammal" arbetskompis...fick känna på STORA bäbis magen... =))   (ja jag e ALLTID sugen) men men....

maken ringer hem e upprörd!! "NYA" andra bilen bara laggt av...F-N...alltid nått...=/  maken fick hjälp att bogsera ner den till verkstaden...Tur vi har Lundevallen J som hjälpe han att bogsera...och svärmor som körde hem maken ...
Jag FLYR fälltet när maken kommer hem..åker til majsan...och går en LÅNG efterlängtad promenad!!!  va SÅÅ skönt ..skönt att snacka av sig lite  (mycke) ...tack för att du finns...STORA  kramar till dig...
Emil vaknade på natten en MASSA feber yrningar ville sova hos mig...jag hade nog presis somnat..jag vågade inte ta någon sovtab...eftersom jag kom hem sent efter promenaden...emil drack mycke vatten...slutade med kräka i hela sängen =((  Raz vaknade åxå...sedan va de vakna fram tills 6 ...maken åker vid 4  ...  AHHHH ufff fula ord ...osv...TRÖTT!!!  Åker iväg med barnen på skolan kommer hem tar en LÅNG frukost med svärmor...skönt att jag inte hamnade i säng sovit typ 4 tim...

Svärmor sov över natten  till idag (tor) så jag kunnde åka till sjukgymnasten SKÖNT  sedan solade jag i vanlig ordning...sedan åkte jag på hab möte genom jobbet...intresant va det ...fast jag var väldigt trött...

SÅ här har det städats och varit sjukt...hoppas det blir bättre till helgen...annars blir det  inge kul...nu kommer det lite bilder...

baka baka liten kaka...=)
smeten till min goda kaka   ;)
 den här maskinen får mig att vilja suga hela dagen...  ;)
den här maskinen får mig att vilja suga hela dagen...  ;)

       

 
bytt matta...så nu äntligen e rö matta borta,,,
     
TV-RUMMET...

    
kompis STORA bäbis mage...



spel nörd!!!                                                                                            POK på er alla och va rädda om varandra

Kommentarer
Postat av: dessi

Här har de också varit sjukt för min del...men jag hade turen att jag fick sova mkt och då kändes det bättre sen..men jag är inte helt pigg än känner jag.Inte kul när man inte får vara frisk o pigg!! Men snart är det nya tag ;)Trevlig helg på er..

2009-02-20 @ 13:57:30
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: Caroline

Klart de gör!!! Gör du ikväll??? äähhh jag messar istället :)

2009-02-20 @ 17:05:03
Postat av: Caroline

Tycker vi ska ses snart (O=



Du är dessutom utmanad i min blogg ;)

2009-02-21 @ 23:03:52
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0