torsdagen 26/2 09

Vanlig morgon...fixat matsäck till stor pojkarna som har frillufsdag idag så idag,,, ner i källaren leta fram längd skidorna...ställa in de så att H kunde ha de...jätte kul att han ville åka har två par som bara ligger där nere...hihi kul...skulle så gärna vilja se han åka...men jag  har ju en sjuk emil hemma och R fick åxå va ledig i dag...R har tappat sin andra tand igår kväll och han tog ut den helt själv...stolt mamma är jag... =D    
Mattias ville åka pulka  på frillufsdagen de fick ha på sina nya ute klädder...JÄTTE bra var de...måste in en sväng och köpa till R me...fick en hyfsad lön denna månad...
näää nu har jag en massa måsten....städa hemma...åka handla till oss och sigge... (mattias frågade  nu på morgonen om vi var fattiga...eftersom vi inte hade så mycket i kylen typ flera flingpaket pålägg..osv...) men känns som inte tiden har räckt till...Så ska jag hinna klippa sigge...så vill jag försöka hälsa på M en sväng som åxå e hemma men sjuk dotter...hämta stor barnen som slutar 13.40...jaja nä nu kan jag inte skriva mer...skynda skynda....


                                                  @-->--      ...POK på er alla...     --<--@   


        
tandlös razmus
tandlös razmus

fyndade kläder...+skor....
fyndade kläder...+skor....


Kommentarer
Postat av: Lina

Så Mattias ville åka pulka på fritidsdagen :)...de får mig att tänka på när du och jag bråkade oss till att få vara ute i Bergsåker...kommer du ihåg?..stackarn vad vi skällde ut honom mitt på skolgården

2009-02-26 @ 14:24:26
Postat av: Tessan

Hej hej!!! Det är skönt att röra sig.... varför tror du det?! nyfiken kram

2009-02-26 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0