niceee eller bajsss

I dag har jag varit och tränat...känner redan av spänning i "musklerna" hihi SKÖNT... efter det var det den vanliga solningen.. SÅ skönt...nu börjar jag känna mig brun...jaja hem och plocka lite...hämta barn åkte köpte kännor till H och R åkte sedan till handels huset  fyndade två ställ till H och M...jag höll på att tappa hakan hade tänkt mig dubbelt " nästan" så mycke...nöjd nöjd...ALTID skönt att handla lite  hihi...sedan hem  handla lite... värmde lite rester idag...
Emil något bättre i dag... gnälig men inte lika varn som tidigare...och han har sovit hela natten  =D 
det blev en SKÖN promenad i går med min kära vän M...längtar redan tills nästa    niceee...
maken är och hjälper syster i gamla lägenheten lappa och måla taket....bajsss
hummm fortfarande inte hamnat i duschen efter träning och solning...uff ufff men det kanske blir n promenad...lika bra att vänta tills det e gjort ...


Eftersom mitt namn börjar på M, så ska alla andra svar göra det också.
Enkla regler! om ditt namn åxå börjar på M... får du ej ta samma som mig!!


1. Vad heter du? Maria, kallas ofta Mia..
2. Ett ord på fyra bokstäver: möte...
3. Flicknamn: Milla
4. Pojknamn: måns
5. Yrke:målare 
6. Färg: marin blå
7. Klädesplagg: mocka byxor 
8. Mat: makarone budding
9. Sak i badrummet:  massor av tvätt!!
10. Plats/stad: malldiverna
11. En orsak att vara sen: mens
12. Något man skriker: Mähhhh
13. Film: Madiken
14. Något man dricker: marinella...
15. Band: Metallica 
16. Djur: Myrslok
17. Gatunamn: malmö vägen..
18. Bil: mithibithi (typ)
19. Sång: Mors lilla Olle i skogen gick. Rosor på kinden o solsken i blick. ...
20. Aktivitet med mer än en deltagare: maraton löpning

Det är bara att kopiera och svara själv.
Men om du också börjar på M får du inte svara samma som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0