en ny dag...

jaha så var det den 24 januari...uff va tiden går snappt hinner inte med alls...och barnen fyller år...måste fixa måste fixa...ska baka  några tårtor ock kladdkakor...städa tvätta...maken jobbar länge idag...måste handla...har lovat att låna broders äldsta jänta ska bli kul att få rå om henne lite...
ska promenera i kväll igen med mina nya stavar har faktis varit duktig ett bra tag nu att gå  ca 9 km varannan kväll är SÅ kul att snacka strunt egen tid utan barn och få umgås med en SÅ myssig vän...
han e ju SÅ snugg maken min.. (tack för att du e
min snygga make... love u i tidernas evighet då nu och för alltid!! tack för att du e "min"

Kommentarer
Postat av: johanna

Men såååå stilig han var då! Du har tur och duktig är du som kommer iväg på sådana långa promenader...

2009-01-25 @ 09:18:35
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0