första skoldagen!!

ja idag så var jullovet slut för barnen...svärmor sov här i natt för att hjälpa mig att hämta barnen när de slutade...så Razmus sov hos oss i vår säng... uffvad trångt!!! tycker inte om det...jag som sover så dåligt ändå...jaja
 Äldsta pojken pluggar ikapp sig påmatten...8åringen hos sin vän...jag och de minsta 2 var i pulkbacken men grannen...kul...förutom att jag ramla av bobben gjorde illa rumpa och rygg =(   men det var kul ändå...skönt att få komma ut en sväg med barnen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för erbjudandet för gåstolen... how much?

Som tur är har varken jag eller S allergier, men man ser att han har fått som "utlag" på kinderna, men det är väl för att kroppen reagerar på det nya som kommer in i kroppen. Så var det ju när jag ammade... Han såg ju ut som en finnig tonåring! Du gör det bra som klarar av 4 st... jag skulle dö av trötthet...

2009-01-07 @ 22:03:50
Postat av: Johanna

Tack för erbjudandet för gåstolen... how much?

Som tur är har varken jag eller S allergier, men man ser att han har fått som "utlag" på kinderna, men det är väl för att kroppen reagerar på det nya som kommer in i kroppen. Så var det ju när jag ammade... Han såg ju ut som en finnig tonåring! Du gör det bra som klarar av 4 st... jag skulle dö av trötthet...

2009-01-07 @ 22:04:57
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Nenka

Hej!! Hoppas vi kanske kan träffas nått framöver.Puss å kram

2009-01-07 @ 22:05:25
URL: http://nenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0