ja...

har varit och jobbat idag...SÅ trött som vanligt...hur tusan ska jag kunna bli piggare...var på en  underbar promenad...igår kväll ca 11,000 steg skönt..lägntar till ons då vi ev sk göra om det,,,
i morgon ons på morgon/dag ska jag ev umgås med kompis J det var ett tag sedan...ska bli trevligt...nää...måste nu gå till maten...kanske hångla lite med min underbara man...
POK
ätit underbar karre som min kära make låtit puttrat på nu  på em...jag har tvättstugan och städat toan...
tänker på min nyfunna vän och granne som förlorat sin farmor idag,,,aldrig kul...=(  Var på ica stubinen idag med jobbet...träffade då vän M med dotter...kul synd att jag förlorat mycket tid med E... men ja ska inte tänka på det som varit utan försöka se frammåt... Är så!! glad med alla nygamla väner som dygt upp...   =)   jätte kul och jätte kul när ni lämnar lite "fotspår" efter er... pöss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha =) nä du så roligt ska ni inte få ha :P

2009-01-14 @ 15:21:58
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: Caroline

Förresten... ringde dig nyss men inge svar :( kram kram

2009-01-14 @ 15:24:11
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0