Skridskodag...

I dag har det varit en relativt skön dag... känner att man gjort nått bra med barnen iaf och som även jag tyckta va kul...efter en regäl sovmorgon...(höll på att dö när jag såg hur mycket kl var...  11) uff uff men barnen var nöjda go mackor jougurt musli ägg mackor...sedan bar det i väg till bergeforssen för att åka skridskor hela familjen faktis utom emil förstås men han gled runt med skona och hade hjälm på huvudet,,,det känns så jäkla bra när man har gjort nått "bra"...

samtidigt som vi åker ringer vän J och vill komma förbi på en kopp kaffe med familjen...hade pratat om vi skulle ta  E över natten  men de kom ifrån badet och vi var på väg dummt av oss att inte komma överräns om en tid...blir ju bara fel dåjuså det blidde inget med de idag... =(    och inte något med familjen berglund eftersom  jag är så dum att bara smaá och de inte hörde när det var dax för skridskoåkning så hon ringde när vi nästan var klar...   =(     jaja vi får åka ihop någon annan gång...om inte mina fötter dör ... SÅ ont i fötterna...man är väll amatör   ;)
nä nu ska jag pussa barnen natti natt och titta på film med maken...jag ska jobba imorgon...måste ladda upp mig lite...har bytt pass eftersom vi är bortbjudna nästa helg!!! ska bli så kul...!!!     pok


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja men det låter ju superbra det :) på måndag sover jag men onsdag passar super.. Natti natt

2009-01-10 @ 22:58:25
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0