fortfarande lör...

fast nu e det kvällen och jag nyss hemkommen efter en härlig promenad med vän J...SKÖNT...eftersom jag var uttråkad...steg räknaren vissade på drygga 13000...duktig vi...och min kära vänn Majsan har ju promenerat idag hon me... hihihi så nu ligger jag inte efter iaf...

Buhhuuu och emill har feber igen!!!.....imorgon så ska hampus få följa syster V med barn upp till paradis badet!!! snäll du är!!!...då så ska vi passa Keso  hennes rottis medans...kul!!!

POK...fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig du :) saknar dig Snart är vi på g igen......du o jag... :)

2009-03-08 @ 14:48:01
Postat av: Anonym

Majsan som skrev förra :)

2009-03-08 @ 14:48:43
Postat av: Caroline

Ja du de e mycket nu....

Jag kliver av imorgon sen jobbar jag onsdag torsdagnatt

2009-03-08 @ 17:25:33
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0