lärdagen 7 mars!!!

hua vad  fort tiden går... fast det e ju skönt samtidigt...nu vill jag ha vår och sommar...min vän J ringde och väckte mig idag klockan var ju iof halv 10 tror jag,,,hon ville komma bort en sväng det gick ju bra...så jag upp och hoppa duscha plocka lite frulle till barnen...satt och snacka trams och drack kaffe...så!!! trevligt...

Jag har en jätte saknad efter mattias det e faktis tomt när han e borta...(4nätter nu) hans tele slut på batteri  men i går kväll messede pappa Clint till oss kort på barnen i skid backen!!! hihi  Ojj va duktig han blivet synd att jag inte fått sett han än...men det kommer väll...

Emil sitter och sover nu i mitt knä trött och gnällig...han sa att han hade ont i öra...hoppas det inte e nått på g igen...=(

*jag har en önskan att mamma och kjell kan ta barnen för ett dygn...känner jag behöver lite lugn...till och med barnen vill det själv me...jaja vi får se...de hade mycket för sig idag...

*och min kära make han bara jobbar och jobbar...humm

*Är så nyfiken på hur  ni kommer få det nu  när ni renoverar  så duktigt i lundvallen...lov u ...

*och kära brors dotter åker hem till umeå idag...buhhu kommer bli tomt efter henne...hoppas vi ses snart igen...vi måste försöka palla oss upp vi me...



*även kära bror med fam i västerås skulle jag vilja träffa...kanske blir en tur ner omm två veckor när jag blir lång leddig??? funderat på  det iaf... =/  


*Lina...måste få komma och hälsa på dig nått ja me...det var ju så många år sedan ...kul du flyttan *hem* igen...

*syster V och även till er vill jag göra...var ju SÅ länge sedan...och nu när ni har flyttat och allt...

*och ett stort grattos till syster As gubbe som fyller år idag   ; ) .. kram  kram på er!!

*och en spark i baken på MIG att jag tar mig till hälsohuset AB... huumm

                                                                                                                                               POK på er alla blogg läsare så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0