***livskvalitet***

uff upp och hoppa... klä två trötta kids...pussa på Matte som skulle vara hemma själv idag... Åhh vad jag kan tänka mig att han njöt!! han  njuter av att få vara själv ibland och bara höra....tysnaden.... presis som jag =D

sedan iväg på jobber sista minutten som vanligt... uff blir så less på mig själv...Razmus brukar springa först till sin avdelning och klär av sig medans jag e inne med Emil på hans.AVD..sedan brukar jag gå in till han för hejdå vinken....men....idag glömde jag det...uff  =(  vad dåligt samvete jag fick..vart tvungen att ringa  och höra att han iaf hade kommet in på avdelningen...Det hade gått bra,, phhuuu jaja...inte konstigt om det någon gång ringer soc på mig...jag e  alldeles förrvirrad...humm

jobb jobb jobb.... Mattias ringde till jobbet och  ville bara tala om att han hade plockat ur diskmaskinen!!!   duktig e han mammas stora hjärta...   =)   slutade tidigare åkte hämta dagis barnen så åkte jag och de två till badhuset...det var SÅ otroligt kul... gör det aldeles för sällan...men nu har vi gjort det och det va kul och de e jätte nöjda...+ jag...synd att det inte vart nått med min svägerska...men men det kommer väll fler gånger... 
där av över skriften!!!  *** LIVSKVALITET!!***

jag han åka hem imellan jobb och bad titta till så att det va ok med M och det gjorde det!!! han satt fortfarande i kallingar och spelade...och han hade ätit..frukost flingor och smörgås...jag värmde lite "tomte"gröt till han...M ville inte följa med och bada...H är med sin kusin hemma hos farmor!!...
ja har inge mer att förtella                                                                                                       pok på er alla

Kommentarer
Postat av: dessi

Du jag är förvirrad med två barn så att du är lite förvirrad med fyra tycker inte jag är ett dugg konstigt ;) FAB MAMA!!!

2009-03-04 @ 21:24:47
URL: http://frudeseree.blogspot.com
Postat av: Vicky

Hejhej...Kollar in här och tackar för en trevlig badstund :) Min blogg får du leta vidare efter ;)

2009-03-04 @ 22:51:18
Postat av: Caroline

Va härligt ni haft det ;)

2009-03-05 @ 20:51:40
URL: http://rarron.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej vännen!!! Tack tack...skönt att ha nått att kämpa för.... ja inom sin tid får du veta, det lovar jag!! Kan säga att vi planerar en födelsedag... Ja stegen är från när jag kliver upp!! kramen på er!!

2009-03-05 @ 22:22:41
Postat av: Caroline

Du e så gooo å snäll du =) krama på

Jag jobbar natta hela helgen men på måndag eller tisdag lust å ses då?? eller en sväng på eftermiddagen kanske??

2009-03-06 @ 10:30:11
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0